Read more: 9 Killer Blogspot SEO Tips For bloggers Follow us: @denharsh on Twitter | shoutharsh on Facebook

12/20/2014

ترجمه فارسی نهج البلاغه با قلم هوشمند امین

نهج البلاغه با قلم هوشمند امین
نهج البلاغه با قلم هوشمند امین


سلام دوستان. بازم مثل همیشه میخوام یکی دیگه از قابلیت های قلم هوشمند امین رو معرفی کنم و اون خوندن کتاب نهج البلاغه هست.
 همونطور که می دونید کتاب نهج البلاغه شامل مجموعه ای از سخنرانی ها، نامه ها و سخنان پند آموز امام علی (ع) هست که حالا شما با قلم هوشمند امین می تونید ترجمه فارسی کل نهج البلاغه رو بشنوید. برای این کار کتابچه نهج البلاغه سازگار با قلم هوشمند چاپ شده که شما می تونید قلم ها رو روی سر فصل ها (شامل نامه ها، خطبه ها و کلمات قصار بگیرید) و ترجمه فارسیش رو گوش کنید.
برای تهیه این محصول باید بسته قلم هوشمند امین رو خریداری کنید که در اون یک جلد قرآن ، یک جلد کتابچه نهج البلاغه و شش جلد کتاب دیگه هم هست که همه اونها رو می شه با قلم هوشمند شنید. قیمت این بسته 195000 تومن هست که برای سفارشش می تونید با شماره 22015146-021 تماس بگیرید.
و اما  یه نکته مهم :  خرید اینترنتی این بسته از سایت 10% تخفیف داره که میشه 175000 تومن. یعنی شما می تونید با قیمت 175000 تومن ، بسته قلم هوشمند رو درب منزل با پست رایگان دریافت کنید.
 برای خرید اینترنتی کافیه وارد اینجا بشین و از منوی بالا ، گزینه محصولات و سپس گزینه بسته قلم هوشمند امین - مدل ثقلین رو انتخاب کنید.
برای بسته قلم هوشمند امین چهارتا کلیپ تهیه شده که می تونید از لینک های زیر تماشا کنید:

اگر سوالی داشتید نظر بذارین


No comments:

Post a Comment