Read more: 9 Killer Blogspot SEO Tips For bloggers Follow us: @denharsh on Twitter | shoutharsh on Facebook

12/11/2014

مداحی معصومین (ع) با قلم هوشمند امین


سلام به همه دوستان . این هم یکی دیگه از قابلیت های قلم هوشمند. شنیدن مداحی چهارده معصوم 

با قلم هوشمند می تونید منتخب مداحی و مرثیه سرایی ( یعنی ویژه روزهای ولادت و شهادت ) چهارده معصوم به همراه حضرت عباس (ع) و حضرت زینب (س) رو با صدای مداحان معروف کشور مثل حاج منصور ارضی یا حاج محمود کریمی یا حاج سعید حدادیان و ... بشنوید. واسه این کارم کتاب ارزشمندی به نام مدیحه تهیه شده ،  طرز کارش هم به این صورت هست که قلم رو روی عبارت های این کتاب می ذارین ، مثلا مداحی "امام حسین – حاج محمد طاهری – محرم سال 1390 – قسمت اول" و به این ترتیب قلم اون مداحی رو براتون پخش می کنه . کتاب مدیحه بیش از 1200 تا مداحی و مرثیه سرایی مختلف از پیامبر و ائمه اطهار (ع) رو شامل میشه و این یعنی یکی از قابلیت های بی نظیر قلم هوشمند .

برای تهیه این کتاب و قلمش هم می تونید بسته قلم هوشمند امین رو خریداری کنید که در اونها یک جلد قرآن به همراه کتاب مدیحه وشش تا کتاب دیگه هست که همه اونها با قلم قابل خوندن و شنیدن هست. این کتاب ها به همراه سی دی و قلم تو یه کیف چرمی ارائه می شه و قیمتش 195000 تومن هست که برای سفارشش می تونید با شماره تلفن : 22015146 تماس بگیرید و اما یه چیز مهم...

 خرید این بسته از سایتش 10 % تخفیف داره که می شه 175000 تومن ، یعنی شما با قیمت 175000 تومن می تونید بسته قلم هوشمند رو به همراه کتاباش خریداری کنید و بعد با پست رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

 برای خرید از سایتش کافیه اینجا رو کلیک کنید و بعدش از منوی محصولات ، گزینه بسته قلم هوشمند امین - مدل ثقلین رو نتخاب کنید.

برای قلم هوشمند امین چهار تا کلیپ تهیه شده که می تونید از قسمت زیر تماشا کنید

اگر اطلاعات بیشتری خواستین در قسمت نظرات بذارین












No comments:

Post a Comment