Read more: 9 Killer Blogspot SEO Tips For bloggers Follow us: @denharsh on Twitter | shoutharsh on Facebook

12/08/2014

قلم هوشمند امین

قلم هوشمند امین
قلم هوشمند امین

سلام. وقت شما بخیر. امروز می خوام درباره قلم هوشمند و ویژگی های اون صحبت کنم. شاید براتون جالب باشه با هم ببینیم قلم هوشمند چیست و چه ویژگی هایی داره.
قلم هوشمند یک دستگاه دیجیتال هست که اگر اون رو روشن کنید و نوک اون قلمو روی یک کتاب بگیرید اون کتاب رو براتون می خونه. این فناوری باعث می شه خوندن کتاب ها برای ما هیجان انگیز و  لذت بخش تر بشه. یکی از برندهایی که در بازار قلم هوشمند وجود داره قلم هوشمند امین هست. این قلم ویژگی های منحصر به فردی داره که در زیر به برخی از اونها اشاره می کنیم.
اگر این قلم هوشمند روی هر یک از آیات قران کریم لمس کنید ، قلم اون آیه رو برای شما با صدای 35 قاری مختلف می خونه. انتخاب صدای قاری مورد نظر با شماست.
اگر این قلم هوشمند رو روی هر کدوم از شماره صفحات قرآن بذارین اون صفحه رو با صدای هر کدوم از 35 قاری که خواستید براتون می خونه.
اگر این قلم هوشمند رو روی هر کدوم از اسامی سوره های قرآن بذارین ، اون سوره رو براتون می خونه.
این قلم هوشمند می تونه هر کدوم از آیات یا شماره صفحات یا سوره های قرآن کریم رو به ده زبان زنده دنیا ترجمه کنه و بخونه.
این قلم می تونه غیر از قرآن یه سری از کتاب های دیگه رو هم بخونه. این کتاب ها عبارتند از :
منتخب ادعیه و زیارات مفاتیح الجنان
صحیفه سجادیه
احکام دین ، آموزش نماز و اذان
یعنی برای هر کدوم از موضوعات بالا یه کتاب تهیه شده که وقتی قلم هوشمندو روی هر کدوم از عبارات اون کتاب ها بذارین ، خودش شروع می کنه به خوندن اونها. 
حالا اگر می خواید این قلم رو به همراه کتاباش داشته باشید ( یک قلم به همراه یک جلد قرآن و هفت جلد کتاب ارزشمند قرآنی داخل یک  کیف چرمی به همراه سی دی هاش ) باید مبلغ 195000 تومن بپردازید. اما یه  چیز مهم ...
خرید اینترنتی بسته قلم هوشمند امین از سایتش 10% تخفیف داره که میشه 175000 تومن. یعنی شما می تونید با قیمت 175000 تومن ، بسته قلم هوشمند امین رو با پست رایگان درب منزلتون دریافت کنید. برای خرید اینترنتی کافیه اینجا رو کلیک کنید یا وارد سایت زیر بشین:
و از منوی بالاش گزینه محصولات رو انتخاب کنید و سپس "بسته قلم هوشمند امین - مدل ثقلین" رو انتخاب کنید.
برای قلم هوشمند امین چهار تا کلیپ تهیه شده که می تونید از لینک های زیر تماشا کنید:
برای سفارش یا اطلاعات بیشتر می تونید نظر بذارین یا با شماره 22015146 تماس بگیرید







No comments:

Post a Comment