Read more: 9 Killer Blogspot SEO Tips For bloggers Follow us: @denharsh on Twitter | shoutharsh on Facebook

12/14/2014

آشنایی با معصومین (ع) با قلم هوشمند امین

شجره طوبی با قلم هوشمند امین
شجره طوبی با قلم هوشمند امین


سلام دوباره. امروز می خوام یکی دیگه از قابلیت های قلم هوشمند رو براتون توضیح بدم. شما با این قلم می تونید اطلاعات کامل و جامع از پیامبر (ص)، ائمه اطهار، حضرت عباس (ع) و حضرت زینب (س) بدست بیارید. چی جوری؟

برای این کار کافیه قلم هوشمند رو بر روی کتابی به نام شجره طوبی قرار بدین کنید. این کتاب چاپ شرکت جهان رایانه هست و اطلاعات موجود در این کتاب فوق العاده زیاده و میشه از اون به عنوان مرجع کامل از آشنایی با سیره و زندگانی پیامبر و اهل بیت و ائمه نام برد. این کتاب به 16 فصل تقسیم شده و هر فصل به نام یکی از معصومین (ع) هست. حالا با لمس قلم بر روی هر کدوم از عبارات این کتاب ی تونید داستان زندگی معصومین رو گوش کنید. هر فصل این کتاب شامل قسمت های زیر هست:

اهل بیت و قرآن : این قسمت شامل آیه هایی از قرآن هست که در اون به امامت هر یک معصومین اشاره شده. مثلا  در مورد امام علی (ع) ما 15 آیه داریم که در اون به امامت امام علی (ع) اشاره شده و شما می تونید اون آیات رو با قلم هوشمند امین گوش کنید.

امامت : مربوط به اتفاقاتی می شه که در زمان اون امام رخ داده. مثلا در مورد امام حسن (ع) این اتفاقات به 5 قسمت تقسیم می شه که قلم رو روی هر یک از این قسمت ها بذارین براتون می خونه.

تبیین شرایط زمانی : شرایط زمانی اون امام براتون به طور مفصل بازگو میشه. 

سیره و زندگانی: مربوط به آداب و رسومی هست که در مورد هر یک از امامان روایت شده که مثلا چه ویژگی هایی داشتند که می تونید با قلم امین گوش کنید.

حکایات : مربوط به حکایت هایی هست که از اون امام نقل شد، مثلا در مورد امام حسن (ع) هشت حکایت وجود داره که شما می تونید همه اون ها رو با قلم امین بشنوید.

مناظرات: یعنی گفتگوهایی که اون امام با دیگران داشته و به مرور زمان نقل قول شده. مثلا در مورد امام حسین (ع) شما متونید گفت و گوهای انجام شده بین اون امام با ابن عباس یا حر رو بشنوید.

کرامات: مربوط به داستان بخشش ها و کارامات اون امام هستش. مثلا در مورد امام حسین (ع) شما می تونید داستان چهارده  تا از کرامات ایشان رو با قلم بشنوید.

پرسش و پاسخ : یعنی سوالاتی که ممکنه در مورد اون امام به ذهنتون برسه به همراه پاسخ های مختصر و تفضیلی اونها.

اهل بیت و ادبیات : مربوط به اشعاری می شه که در مورد اهل بیت (ع) هستش و با گذاشتن قلم روی عنوان اون اشعار ، می تونید اون شعر رو گوش کنید.

احادیث : شامل احادیث معروف و مشهور هر یک از امامان هس که با زبان عربی و ترجمه فارسی توسط قلم برای شما خونده می شه.

ادعیه و زیارات: شامل زیارات یا ادعیه مربوط به اون امام هستش که قلم اونها رو براتون می خونه. 

تشریح حرم که شامل عکس هایی از موقعیت جغرافیایی حرم و یا زندگانی و مسافرت های اون امام هستش.

گالری صوتی: شامل مجموعه کاملی از منتخب مداحی و مرثیه یعنی به مناسبت ولادت و شهادت اون امام هستش که همه اینها رو می تونید با قلم هوشمند امین گوش کنید.

برای تهیه این کتاب ارزشمند باید بسته قلم هوشمند امین رو با قیمت 195000 تومن خریداری کنید. این بسته شامل قلم هوشمند، یک جلد قران به همراه یک جلد کتاب شجره طوبی و شش جلد کتاب دیگه هست که انها رو هم می تونید با قلم هوشمند گوش کنید.  برای سفارش این بسته می تونید با شماره زیر تماس بگیرید:

22015146

برای خرید این بسته با تخفیف چی کار کنیم؟

خرید این بسته از سایتش 10 % تخفیف داره که می شه 175000 تومن ، یعنی شما با قیمت 175000 تومن می تونید بسته قلم هوشمند رو به همراه کتاباش خریداری کنید و بعد با پست رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید از سایتش کافیه اینجا رو کلیک کنید و بعدش از منوی محصولات ، گزینه بسته قلم هوشمند امین - مدل ثقلین رو نتخاب کنید.
برای قلم هوشمند امین چهار تا کلیپ تهیه شده که می تونید از قسمت زیر تماشا کنید:

سوال دیگه ای داشتین در قسمت نظرات بذارین. ممنون








No comments:

Post a Comment